بازگشت کودکان ربوده شده یزدی به آغوش خانواده

ربايندگان كودكان يزدي دستگير شدند

يزدفردا  - فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري ربايندگان دو كودك شش و 11 ساله يزدي خبر داد.

سردار علي اكبر علي اكبريان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين دو كودك در نخستين روز از سال جديد در نزديك منزل مسكوني شان ربوده شده بودند.

وي اظهار داشت: سه گروگانگير دستگير شده پس از چهار روز از طريق تلفن و از شهرستهاي مختلف با والدين كودك تماس و تقاضاي مبلغ زيادي وجه نقد نمودند.

به گفته وي با هماهنگي انجام شده با فرماندهي انتظامي استان هاي كرمان و سيستان و بلوچستان و بانكهاي مربوطه، پس از 20 روز ربايندگان با تلاش ماموران انتظامي دستگير شدند.

سردار علي اكبريان يادآور شد: كودكان ربوده شده كه يك دختر شش ساله و يك پسر 11 ساله هستند نيز تحويل خانواده خود شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد محل نگه داري كودكان توسط ربايندگان را سيستان و بلوچستان ذكر كرد و گفت: يك متهم ديگر اين نيز در اين زمينه تحت تعقيب مي باشد كه بزودي دستگير خواهد شد.

سردار علي اكبريان اضافه كرد: در زمان تحويل اين كودكان به خانواده هايشان، هزاران نفر از اهالي محل با حضور در اين مكان از پليس به خاطر دستگيري متهمان قدرداني كردند.

رييس پليس آگاهي استان هم ضمن هشدار به خانواده ها از آنان خواست از مراوده و رفت و آمد با غريبه ها و افراد ناشناس خوداري كنند. سرهنگ محمد حسين فرهنگ فرافزود: مردم بايد از راه دادن افراد ناشناس به منزل خود نيز خودداري كنند تا موجب نگراني خود و خانواده ها نشوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا